ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

** کودک من **

.......

1390/11/12 12:43
نویسنده : مامانی *نی نی *
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ...

امروز خوشحالم ...  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی  میدونی چرا  .....؟ آخه  بابایی داره واسه ناهار میاد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخونه آخه میدونی من عاشق باباییت هستم و خیلی دلم میخواست که هر روز واسه ناهار پشم بود تا تنها نباشم ..وقتی خونه اس خیلی خوشحالم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو چون باباجونت  غیر از جمعه ها ... روزای دیگه برای ناهار خونه نیست و مامانی تنهاس . ولی امروز که بابایی گفت برای ناهار میام خونه خیلی خوشحال شدم ......واسه این بابایی امروز زود میاد خونه چون فردا امتحان داریم و باید بریم دانشگاه ...  میاد که یه کم درس بخونیم ...امتحانش زیاد سخت نیست ... امیدوارم خوب بدیم ... جای تو هم خالیه فسقلی من که ناهار و سه تایی میخوردیم دور هم خیلی خوش میگذشت ...  الان دیگه باید برم فدات شم دیگه الاناس که بابایی پیداش بشه ...  خیلی میخوامت دردونه من بازم میام پیشت ...

پس فعلا تا بعد بای

Smiling Bye Bye

 

 

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه
12 بهمن 90 15:01
واقعا تنهايي غذا خوردن خياي بده.من زياد تجربش نكردم خدا رو شكر
نرگسی
12 بهمن 90 21:03
انشاالله که همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید
مامان ستایش
13 بهمن 90 23:43
سلام عزیزم ایشالله همیشه عاشق بمونی و شاد باشید
بهار
14 بهمن 90 18:28
سلام عزیزم ممنون به وبلاگم سر زدی با اجازت لینکت کردم در ضمن من کتاب ریحانه بهشتی و عمل کردم واینکه حتما به توصیه هاش مربوط به شب بسته شدن نطفه توجه کن باور کن خیلی موثره به امید مادر شدنت گلم
بهـــــــــــــار
15 بهمن 90 7:53
سلام صبح روز شنبه شما بخیر ممنون که بهم روحیه دادی اگه بدونی چه شبی داشتم امیدوارم خدا یه نی نی سالم و ناز بهتون بده بازم بیایید خیلی خوشحال میشم دعام کنید که مشکل خاصی نداشته باشم از شدت درد پای سیستم نشستم